День вчителя

Учениця 1. Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі.

Учениця 2. Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі.

Учениця 3. І це золото, дароване вам  щедрою  осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!

Учениця 4.    Осіннє небо, вмите журавлями

Осіннє свято - тихе і святе.

Учителько! Ви - світлий образ мами,

Дитячих доль відлуння золоте.

(Діти співають на мотив пісні Деміса Русоса «Now new year's day to selebrate....»

1. Як перший раз

У перший клас

Прийшли до школи ми

Розгублені й малі,

Стрічали нас,

Навчали нас,

Любили нас

Найкращі люди на землі.

Приспів: Вчителі!  Ви - вічне свято,

Ви завжди потрібні, вчителі!

Вчителі, живіть крилато,

Бережіть юначі долі, вчителі!

II.  Бували дні

Ясні й сумні,

Літали душі наші в синіх небесах, -

І кожен раз

Єднали нас

Усмішки щирі та удачі синій птах.

Приспів.

Учень 1.   Мій вчителю добрий з дитинно-ясними очима,

Із них починався мій довгий і праведний шлях.

Іду по землі    я, і небо співа за плечима,

І світ, наче скрипка, дзвенить на прозорих вітрах.

Учень 2.   Мій вчителю гордий, крилатий володарю слова,

Що впало на душу високим добором зерна,

З якого закронилось дерево рідної мови

І цвітом безсмертним вирує, як вічна весна.

Учень 3.   Мій вчителю ніжний, напнулися мрії, як струни.

А в серці, мов пташка, щебече й щебече любов.

В пориві до тебе стаю я красивим і юним,

Лише біля тебе нуртує так радісно кров.

Учень 4.   Мій вчителю сивий, уже зародили дерева,

Які ми давно посадили з тобою в саду.

То просто тривала остання велика перерва.

З якої до тебе на вічний урок я іду!

1-й кореспондент.Любі вчителі!  Вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного військрука.

2-й кореспондент. ШКОЛА - це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!

3-й кореспондент. ДИРЕКТОР - напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість  контактів із мізками підлеглих.

4-й кореспондент. ПЕДРАДА - це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи... чи тих, хто мріє нею стати.

1-й кореспондент. УЧЕНЬ - це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!

2-й кореспондент. ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ - комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

3-й кореспондент. ЖУРНАЛ - сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом  занесення оцінок чи удару по голові!

4-й кореспондент. ОСТАННІЙ ДЗВІНОК - звук, який видається  зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі ‑ відпустка) та що виганяє зі школи бісів... на канікули!

1-й кореспондент. ДІТИ - за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали.

2-й ведучий. Дякую. А ми повертаємось до наших новин! Комплексна перевірка міськвно, проведена в нашій школі, виявила окремі перегини в застосуванні творчого підходу до записів у шкільних щоденниках.

3-й ведучий. Вони були допущені класним керівником сьомого «И» класу, педагогом-новатором Елеонорою Карлівною Шухер.

4-й ведучий. Шановні батьки! Терміново підстрижіть свого сина! Дуже хочеться подивитися йому в очі.

1-й ведучий. Шановні батьки! Переконливе прохання прийти до школи... тверезими!

2-й ведучий. Ваш син бачив у труні десяткові дроби!

3-й ведучий. Шановні батьки! Ваш син... виявився дочкою! Звернете, будь ласка, на це увагу!

4-й ведучий. Приніс горілку. Зірвав педраду!

 

(Звучить «Летка-енька». Підтанцьовуючи, весело підстрибуючи, виходять «малята»).

Маля 1.   Вчителька - це класна фея:

Вміє нас причарувать,

Ми ж умієм разом з нею

Всі задачки розв'язать!

 

Маля 2.   Наша вчителька - професор:

Сонце виростить з зерна,

Зробить з пугала принцесу!

Маля 3.   А із мухи що?

Маля 4.   Слона!

Маля 1.    На уроці тихо завжди -

Дружно дума дітвора.

Маля 2.    Хто нам достеменно скаже,

Скільки буде 2+2?

Маля 3.     В чому вічності проблема?

Маля 4.    Що це - флейта чи кларнет?

Всі разом.      Вчителька - це вічна тема

Серед мудрості тенет!

 

Учень .           А зараз сценка "Виховання дитини по телефону"

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька               Ало, синок привіт, як там твої справи.

Я дзвоню із школи.

У нас сьогодні педрада.

Я сьогодні затримаюсь.

Ви там з татом якось без мене, добренько?

Уроки вивчив?

А що вам задавали?

Палички?

Ой молодець?

І кружечки?

А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки.

Ну все, бувай

Ведучий    Минуло п’ять років

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька     Ало, синок, привіт, це твоя мама.

В нас сьогодні дискотека в десятому класі, я затримаюсь.

Ти там з татом без мене.

Ви поїли?   Як немає?

А макарони?  Ще вчора з’їли?

А каша?  Вже з’їли?

А, то скажи, хай тато купить сухариків, зробиш собі чайку.

Ну добренько, все, цілую, бувай.

Ведучий    Пройшло десять років

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька     Ало синок, привіт, як там твої справи.

Добре?  Уроки вивчив?  Як не задають?

Взагалі не задають?

Що, ти вже в інституті?   Синок, а в якому?

Ведучий   Минуло п’ятнадцять років

(вчителька дзвонить по телефону)

Вчителька      Ало, синок, це мама

Як не синок?     Внучок?

Ой, внучок, я замоталась, в нас сьогодні збори батьківські.

Ну ви з батьком якось без мене?      А з дідусем?

Ви там поїли, да?     А на уроки що задавали?

Палички?     А.      І кружечки?   То молодець.

А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки, добренько.

Ну все, бувай

 

Учень 5.       Ви бачите, яка тяжка і відповідальна праця вчителя. Адже учитель прикладає стільки зусиль заради інших дітей, забуваючи за свою сім’ю та діток. Сердечно дякуємо вам.

 (Усі учасники виконують жартівливу пісню на мотив частівок).

  1.     Чи малюю, чи пишу -

Завжди я спішу, спішу, -

Так багато задали,

Що робить нема коли.

2.    Змалювати п'ять рослин

В зошиті з ботаніки,

Потім ще крилатий млин

Історичну пам'ятку.

3.    Ті рослини в книзі гожі

-Любо подивитися,

В мене ж всі на віник схожі,

Що добряче витерся.

Учень 3.   Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?

Учениця 2. Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.

Учениця 3. Справжній учитель - ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить - прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!

Учень 4. Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками - просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.

Учень 1: Вони такі, як і ми, тільки за плечима - трошки більше забутої радості.

Учениця 2: Вони високі і можуть дістати книгу з верхньої полиці.

Учениця 1: Вони сильні і можуть підняти нас на руки.

Учень 2: Одного разу вони обов'язково зрозуміють, що кращих за нас немає.

Учень 3: У них є принципи.

Учениця 3: Вони розумні і вміють не знаходити шпаргалки.

Учениця 4: Вони віддають нам свої найцікавіші книги.

Учень 4: Вони відгадують наші мрії.

Учениця 5: Вони знають і навіть можуть пояснити, що будь-яка людина добра.

Учень 5: Вони прощають нас навіть тоді, коли ми не прощаємо.

Учень 6: Коли вони кажуть: «Я вас люблю», здається, що ми справді існуємо.

Учениця 7: Вони ховають очі, коли не можуть з нами залишатися.

Учень 7: Вони думають, що є речі, яких ми ніколи не зрозуміємо, і саме тому ми все розуміємо.

Учениця 6: Вони кладуть нам руки на плечі.

Учень 8: Вони з маніакальною наполегливістю прагнуть все робити замість нас, хоча уже давно не розуміють навіщо.

Учениця 8: У них з очей течуть сльози, коли дме вітер.

Учень 9: Вони хочуть мати наші фотографії.

Учень 10:Вони пам'ятають про нас зовсім не те, що ми - про себе.

Учениця 9: Вони мовчать, коли ми говоримо нісенітниці. Хоча, коли ми говоримо щось розумне, вони теж мовчать.

Учениця 10:Вони краще нас знають: рано чи пізно, навіть з інших планет ми обов'язково до них повернемося.

Учениця 1:Вони не помічають наших підфарбованих губів.

Учень 1: Вони роблять вигляд, що їм подобається свято «Першого дзвоника».

Учень 2: Вони думають не тільки про школу.

Учениця 2: У глибині душі вони вміють прогулювати уроки.

Учень 3: Вони відрізняють Мадонну від Марадони.

Учениця 3:Вони запросто можуть признатися собі в тому, що єдина мета в їхньому житті - навчати нас.

Учениця 4: Вони розповідають нам казки.

Учениця 5: Вони думають, що наші домашні завдання бувають складними тільки тоді, коли вони поруч.

Учень 4: Вони не хочуть бути подібними на нас, а ми на них - хочемо.

Учень 5:Вони слухають, коли ми кажемо їм: «Послухайте!»

Учень 6: Вони мовчать, коли ми кричимо.

Учениця 6:Коли ми йдемо, вони залишаються.

Учень 7: Коли ми згадуємо минуле, ми думаємо про них.

Учениця 1: Вони роблять усе, щоб ми ними гордилися.

Учень 5. Так-то воно так, та чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які повернули б їх у дитинство, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади, подарували б святковий настрій?

(Звучить мелодія пісні «В траве сидел кузнечик», на сцену виходять учні початкових класів).

Дитина 1. Дорогі вчителі! Вітаємо вас з вашим найулюбленішим святом -з днем вас!

Дитина 2. Тобто з Днем учителя!

Дитина 3. Нехай ми ще зовсім маленькі учні, але ми вже багато про вас знаємо.

Дитина 4. Ми навіть навчилися вимовляти Настенко Марія Михайлівна.

Дитина 5. Ми знаємо, що колись давно ви теж були маленькими, як ми.

Дитина 6. Ось, наприклад,  Лариса Георгіївна, коли її вкладали спати, потай під ковдрою читала книжки.

Учень 5. Але одного разу, коли їй потрапила дуже цікава книжка і зовсім незручна ковдра, вона вирішила вилізти з-під неї і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках.

Дитина 1. А Тетяна Миколаївна вивчила англійську мову раніше, ніж українську.

Дитина 2. Першим словам її навчили хлопчаки надворі, і тільки набагато пізніше вона дізналася, що ці слова були не англійськими.

Дитина 3. А маленька Наталія Миколаївна, озброївшись совочком, ходила до пісочниці на свої перші археологічні розкопки.

Дитина 6. А Юля Василівна любила в дитинстві малювати портрети Менделєєва.

Учень 6. Та тільки дорослі думали, що то дід Бабай, і від жаху розбігалися.

Учениця 6. А їй самій це так подобалося, що вона вирішила стати вчителькою хімії.

Дитина 1. А Наталя Миколаївна –друга, коли була дитиною, завжди жаліла бездомних кошенят.

Дитина 2. Побачить, бувало, на вулиці бездомне кошеня - приголубить, обігріє, напоїть молоком і починає йому фізику пояснювати.

Дитина 3. Молоко кошенята пили добре, а ось фізику засвоювали погано, особливо в березні.

Дитина 5. А маленька Ніна Миколаївна в дитинстві любила рахувати до десяти.

Дитина 6. А потім вона підросла, і їй дозволили рахувати до одинадцяти. Так вона і стала вчителькою математики.

Учень 7. Коли вчителі були маленькими вони часто демонстрували свій характер. Приміром, маленький Сергій Григорович любив шикувати дітей і командувати: «Налі-во!»

Учень 8. Усі діти поверталися наліво. Тільки маленький Сергій Миколайович- направо.

Учениця 8. Тому Сергій Миколайовичстав учителем географії, а Сергій Григорович- учителем фізвихо-вання.

Учень 9. А маленька Світлана Анатоліївна з дитинства відзначалася відповідальністю і принциповістю. Вона  дуже любила  перевіряти журнали .

Учениця 9. Спочатку вона перевіряла тільки журнали «Мурзилка» і «Барвінок», а коли подорослішала, їй почали довіряти перевірку інших журналів - «Наталі» і «Гламур». І щоб не позбутися цієї звички, їйдовелося стати завучем.

Учень 10. А геть усі вчителі з дитинства так полюбили чистоту,  що відповідні рейди з прибирання проводили ще на території  ясельної групи. Тому їм  довелося стати класними керівниками.

Дитина 1. Але ми все одно раді, що ви нарешті виросли.

Дитина 2.І прийшли послухати наші жарти та поздоровлення. (діти виходять)

(Звучить лірична мелодія. На її фоні - слова).

Ведучий.   А хто пізнав вчителів на нашому плакаті?

 

Учень .      А зараз, давайте, послухаймо анекдоти.

 

 •Два школярі. Один говорить:

- Вже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики... Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10...

 

•Вчителька пояснює дітям ділення. Написала на дошці "2:2" і запитує:

- Діти, хто знає, що це означає?

- Нічия! - підскакує з першої парти Женя.

 

•- Якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?

- Один долар, міс.

- Так ти просто не знаєш арифметики

- Це ви не знаєте моєї матері, міс.

 

•Жидівському хлопчику задають задачу: — Ти маєш шість яблук. Якщо ти віддаси половину брату, скільки залишиться? — П’ять із половиною

 

•Учень - учителю:

- Чи варто карати кого-небудь за те, чого він не робив?

- Ні, звичайно, ні в якому разі не можна!

- Добре. Я не зробив домашнє завдання...

 

•Учитель запитує Миколу:

— Якого роду слово «хлопчик»?

— Хлопчачого, — відповів той

 

•Учень відповів на відмінно. Вчитель попросив щоденник.

— Я забув удома, — відповів хлопчик.

— візьми мій! — запропонував сусід по парті.

 

•На уроці історії:

— Левченко! Хто взяв Ізмаїл?

Левченко здивовано:

— Я не брав... Запитайте у Кравченка, може, це він взяв.

 

•На уроці хімії:

— Михайле, у тебе якого кольору розчин?

Жовтого.

— Молодець, сідай.

А у тебе, Васю?

— Червоного.

— Теж непогано, сідай.

А у тебе, Вовочко?

— Коричневого.

— Двійка! Клас, лягай!!!

 

•— У твоєму віці Наполеон був найкращим учнем у класі, — докоряє батько синові.

— А в твоєму, тату, він вже був імператором! — відповів син.

 

•— Вовочка, як французською "читати"?

— Так само, як і українською: узяти книгу, відкрити і дивитися на рядки.

 

•На першому занятті з плавання Петрик виліз з басейну, не чекаючи команди вчителя. Той:

— У чому справа? Хто тобі дозволив?

— Ніхто, просто я вже напився.

Ведучий 1   Директор у школі – фігура центральна,

 Як кажуть в народу – всьому голова!

 Директор на місці – то й школа у шані,

 І як він скерує – так підуть діла!

 Тож особливе – найбільше вітання.

 Вітаєм директора з різних боків.

 Бо він і учитель, господар і нянька

 І педколективу, і учнів, й батьків.

Ведучий 2   Щасливий директор, коли в нього дружні,

 Розумні і мудрі замісники.

 Завуч у школі – опора надійна,

 Як Всесвіту давнього ті три кити.

 Отож ми сьогодні окремо вітаєм

 Тих, в кого турбот, крім уроків, - гора!

 Спасибі їм треба сьогодні сказати,

 Вклонитись їм низько прийшла вже пора!

Ведучий 1.   Щоб ми гарно говорили

І писали все як слід,

Мусим мову розвивати,

Штурмувати цей “граніт ”.

Ведучий 2.   Рідну мову ми вивчаєм,

Бо вона нам дорога.

Наші вчителі, звичайно,

В цьому нам допомагають.

Ведучий 1.    Дорогі учителі іноземних мов

До занять своїх привили щирую любов.

В краях далеких ми без вас пропали б.

Ви клопоти постійно з нами мали.

Тож іноземну нам потрібно вчить,

Для себе за кордоном світ відкрить.

Ведучий 2.  Наука точна і сувора –

 Це математика чудова.

 Її вивчаєм ми ночами,

 А на уроках, як завжди,

 Стоїм і кліпаєм очима

 І не туди, і не сюди.

 Корені, куби, ікси, квадрати

 Як вас рідненькі можна назвати?

 Все розумію, все ніби знаю

 Та щось про корінь я забуваю.

 Де ж ще той корінь тай добувають?

 Адже той корінь дерева мають.

 А щоб із дуба корінь не добувати,

 Тут математику треба нам знати.

Ведучий 1.   Географія – наука всім потрібна і корисна,

Щоб ми добре клімат знали,

Щоб ніде не забували

Дізнались, що це землетрус,

Де Казбек, а де Ельбрус.

Географія – цікавий предмет

Тож сідай за парту,

Слухай вчителів,

Вивчи добре карту.

 Ведучий 2.   На фізику ми дружно біжимо,

Закони по дорозі довчимо,

Всі формули змішались в голові,

Таке життя учнівське “селяві”.

Ой, як нам важко фізику учить,

Ніяк не можем з нею подружить.

Якби не було закону Ома,

То ми б сиділи без світла вдома.

А тут Ньютони, Вольти, Ампери,

В голову лізуть всякі химери.

Хто хоче добре фізику вчити –

Мусить щоденно її зубрити.

Ведучий 1.   Історія – бездонна глибина,

 Пірнем туди – не хочем виринати.

 Щоб ми зуміли досягнути дна,

 Предмет потрібно добре знати.

 Ми історію вивчали,

 З нею в часі мандрували.

 Те, чого не запам’ятали.

 На уроці прибрехали.

Ведучий 2.  Спасибі скажем фізкультурі

 За те, що в нас вже сила є,

 Що нам незграбним ведмежатам,

 Красу і грацію дає.

 Ми завжди у гарній формі,

 Ми веселі і проворні.

 Будем жити до ста літ,

 Вам – палкий фізкультпривіт!

Ведучий 1. Музиканти дорогі слух чудовий мають,

 На концертах залюбки весело співають.

 І панує на музиці спокій і гармонія,

 Буде школа скоро справжня філармонія.

 Кращому на світі не бувати -

 Співи своїм людям дарувати.

 Хоч уроки, часом, не вивчаєм,

 Та зате ми граєм і співаєм.

Ведучий 2. Хімія – цариця нині, бо без неї – нікуди.

 Носим ми тканинуз нафти і п’ємо компот – з води

 І таблиця всім відома потихесенько зросла.

 Знати хімію – всім треба, хоч наука й не проста.

 Тож вітання щирі вам, царь-науки вчителям.

 Вам ми зичимо, щоб в школі був на рівні кабінет

 І щоб з учнями постановить ширпотреб – експеримент,

 Щоб створити, ну, наприклад, джерело, хоча б тепла,

 Щоб з електроносіями школа в нас завжди була.

 Радість щоб в душі так грала, як у колбі реактив,

 І щоб всі ви помічали, скільки в світі гарних див.

Ведучий 1. На землі усі потрібні – і великі, і малі….

 І людина, й комашина – всі ми діти на Землі…

 Тож вітаєм  педагогів тих сьогодні з святом,

 Що доводять на уроках, що Земля – нам мати!

Ведучий 2.   Світову літературу – це ж цікаво знати,

 І звичайно, дуже добре книги гарні мати.

 Ми вітаєм тих, хто учнів вчить читати про весь світ.

 Часто книга дуже добра здатна замінить обід!

Ведучий 1.   Кажуть школа споконвіку, то є – храм науки.

 Та до чого всі знання, як не вміють руки,

 Щоб зростали не ледачі учні, а старанні,

 Є хороший їм урок – трудове навчання.

 Тож вітаєм вчителів, що не тільки знають,

 А й уміють все робити, і других навчають.

Ведучий 2.    Інформатика – наука всім потрібна

 Тож купіть, батьки, комп’ютер донечці та сину

 Ну звичайно, учнів дома ще комп’ютери не ждуть,

 Та освоїти науку можна в школі, прямо тут!

 А вітання красне й щире вчителю чудовому,

 Ми бажаєм їй удачі, будь завжди здоровою,

 Будь веселою, і щастя щоб всміхалося завжди,

 А у школі й першокласник, щоб з комп’ютером – на “ТИ”.

Ведучий 1.   Щоб юнаки зростали, мов орли,

 І першу допомогу всі надать могли,

 Існують ДПЮ і медицина,

 І це важливо для майбутнього людини

 Із святом вас, учителю вітаєм.

Ведучий 2.     В школі є така посада – це вигадник і новатор,

 Невгамовний, весь в роботі педагог-організатор.

 Скільки справ завжди у неї, скільки творчості й горіння,

 І вона таки уміє передати дітям вміння.

Ведучий 1.    Ми їх сьогодні привітаєм із святом

 Спасибі вам, що із маляток ви учнів ростите у школі.

 Ви – перша вчитель, і діти не забудуть вас ніколи.

Ведучий 1.    В школі нашій вже відомо, скільки школі нашій літ,

 Скільки разом існує чарівний книжковий світ.

 Стріне там бібліотекар, допоможе все знайти,

 Звідти вже ніхто не зможе в клас без книжки зайти.

 Тож вітання теплі й світлі, тій, хто книгу знайде нам,

 Провести урок зразково допоможе вчителям.

пісня на мотив пісні групи «Звіри» «Все, что тебя касается».

Какие маленькие перемены,

Что даже кофе попить невозможно.

И юбки только носить по колено.

О, Боже, школа, как всё это сложно!

Но, что же делать,

Работать придерся

Вести уроки, ходить на замены...

В нас Сухомлинский когда-то проснётся...

Приспів

То, что всех нас касается ‑

Школою называется.

Школою называется, называется.

Днёвки, уроки, педсовет.

В школе минуты свободной нет.

Но школа нам очень нравится,

Очень нравится!

 

Учениця 3:   Скільки не судилося б ходити

В перший клас читати «Букваря»,

Усі разом:

Школу рідну будемо любити

Ту, де кожна вчителька - зоря!

Діти співають на мотив пісні «Вчителько моя, зоре світова...»

Сонечко встає, тільки спить вона,

Голову схиливши на журнал.

Зошити лежать в неї край вікна,

Як її єдиний справжній капітал!

 

Може, сниться їй зоряний Париж

Чи багамська казка золота!

Ой, дзвінок, дзвінок, нащо ти дзвениш?

Нащо розриваєш молоді літа?

 

Учень     Думаю,привітання наші вам сподобались                                                                                                              Але не турбуйтесь, на цьому вони не закінчились

 

Ведучий.   Дорогі вчителі! Ось послухайте, що про вас думають ваші вихованці.Для кожного з вас ми приготували квітковий гороскоп, за яким спробуйте впізнати себе.

15.  КАМЕЛІЯ. Ви маєте приємну зовнішність і, як камелія, ніжні. Ця квітка витримує чимало, отже, і ви наділені терплячістю та мужністю. Крім того, маєте артистичні дані, народжені керувати. Але стаєте беззахисні, коли щось не виходить. Проте ви повинні пам’ятати: те, чого не досягли зараз, надолужите згодом. Плани ваші здійснюватимуться, коли будете наполегливі у досягненні наміченого.(Румик Наталія Миколаївна).

16.  ГЛАДІОЛУС. Неповторна, струнка і горда квітка. Людина під її знаком дуже працьовита, творча, хоча не завжди впевнена у собі. Під вмілим керівництвом може досягти нечуваних висот. Та цього року вам слід постояти за себе, бо ваші заслуги можуть бути зараховані іншим(це не по роботі). Ви-прихильник золотої середини, у вас добре розвинуте почуття міри і цим приваблюєте до себе інших.(Кульчицька Нат. Мик.).

17.    ЛОТОС. Чарівна екзотична квітка, яка не може жити без води.Ви також екзотичні, й саме через це вам багато чого пробачають. Вміло поводитеся з людьми, але не допускаєте панібратства. Вам не слід покладатися у справах на когось іншого. Тільки сумлінність і наполегливість допоможуть досягти мети.(Соловей Сергій Григорович).

18.   ТЮЛЬПАН. Це символ великодушності. Вам також притаманна широта душі. Але ви досягли того моменту, коли ця риса починає зраджувати вам. Через це й виникають деякі неприємності на роботі, але в момент, коли до вас повернеться енергія та бадьорість, повернеться і здатність творчо працювати. Саме тоді  настане час успіхів.(Коваль Алла Дмитрівна)

19.    ЖОРЖИНА. Всім відомо, як багато різновидів має ця квітка, пишна, нарядна. Коли хочете уподібнитися їй, тримайтеся золотої середини. Не будьте максималісткою. В особистому житті можете досягти чимало приємного, коли будете правильно розраховувати свої сили, не забувати про власні інтереси.(Настенко Марія Михайлівна)

20.   КОНВАЛІЯ. Ви надто добросердечні. На жаль, ваші  добрі починання не завжди розуміють і часто саме через це зазнаєте невдач. На роботі неприємності вас обходять стороною. Але будьте цілеспрямованішою. (Добровольський С.М.)

21.   ФРЕЗІЯ. Приємна квіточка, яка, на перший погляд, здається тендітною й непристосованою. Та це тільки позірне уявлення. Ви безстрашна, наполеглива людина, ваша впертість іноді навіть шкодить вам, хоча у багатьох викликає симпатію, і саме це допомагає досягти успіхів, здійснювати намічене. Ви повинні бути терплячішими, спокійнішими. Не слід перевтомлюватися, особливо в першій половині року. Подбайте про хороший відпочинок. (Куленко Юлія Василівна).

22.    РОМАШКА. Квітка, яка дарує оточуючим радість. Людина під цією квіткою-життєрадісна,весела, енергійна, попри всі життєві негаразди. Наступного року очікуються значні розумові навантаження.(Закренична Лариса Георгіївна і Колесникова Раїса Миколаївна)

23.   ТРОЯНДА.Квітка ця дуже красива, але вимагає обережного ставлення до себе. Людям з цією квіткою властива висока професійна майстерність, проте вони ніколи не заспокоюються і постійно прагнуть вдосконалення.(Кордон Раїса Володимирівна і Добровольська Тетяна Павлівна)

24.  ЕДЕЛЬВЕЙС. Дуже рідкісна квітка, росте в неприступних місцях. Багато хто мріє нарвати букет едельвейсів для дорогої людини. Ось так і ваші знайомі, близькі прагнуть вашого товариства і тепла. Тільки на початку року темп вашого життя був повільний, а дедалі більше зростатиме, дійде до того, що ви ледь встигатимете робити намічене.(Сергієнко Марія Мигалівна)

25.  КУЛЬБАБА. Жовта квітка, яка не буває самотньою. Символ тепла. Є в ній багато від сонця і трохи від вітру. Любите, щоб на вас звертали увагу, часто вдосконалюєте свій зовнішній вигляд, але іноді втрачаєте почуття міри. Вас нерідко критикують на роботі, але ви вмієте захиститись результатами своєї праці.(Чорна Тетяна Миколаївна)

26.   ФІАЛКА. Щовесни вона дарує людям радість, це символ розквіту, свіжості, молодості. Вам притаманні старанність і цілеспрямованість, ви із задоволенням даєте іншим поради. Вашого товариства прагнуть всі. Часто нагороди і подяки, на які ви заслуговуєте, обходять вас стороною. Від цього псується настрій, однак це не означає, що слід впадати у розпач. У вас ще все попереду. (Бєлевцова Світлана Анатоліївна).

27.   ГЕРБЕРА. Вимагає до себе особливого ставлення. Цей рік принесе для вас заспокоєння, задоволення від ваших досягнень і успіхів. На роботі очікуйте значного підвищення. Слід уважніше сприймати й аналізувати інформацію. Правильна і своєчасна її оцінка допоможе вам зміцнити почуття власної гідності. На вас чекає приємна несподіванка.(Кордон Ніна Миколаївна).

28.   ЛІЛЕЯ. Квітка ніжна,її пелюстки тремтять від найменшого дотику. Людина не дуже довірлива. В середині року у вас може з’явитися можливість кардинально змінити життя, тож не втратьте її.(Добровольська Наталія Іванівна)

29.   ПРОЛІСОК. Скромна, але рішуча квітка.Людина цієї квітки вміє швидко приймати рішення і досягає, завдяки цьому та вмінню орієнтуватись в складних ситуаціях, чималих успіхів. Цей рік вносить в її життя строкатість і різноманітність. Вийти зі складних ситуацій допоможе вміння  не розгублюватися.(Задорожній Володимир Анатолійович)

 

І.   Дорогі вчителі!

Скільки сонячних літ

Ви вели нас до храму науки!

ІІ.     Дорогі вчителі,

Шлем земний вам уклін

І цілуєм святі ваші руки!

ІІІ.     Дорогі вчителі!

До небес від Землі

Ви уміли серця піднімати!

ІV.    Дорогі вчителі!

Шлем земний вам уклін

І бажаєм щасливого свята!

V.    Дорогі вчителі

На пташинім крилі

Ви несли нас у казку крізь будень!

VІ.    Дорогі вчителі,

Шлем земний вам уклін

І безмежно, довірливо любим!

Учень 5.    Ми будем вдячні вам довіку

За віру, ласку і тепло,

Що дарували нам без ліку,

За правди віщої зело!

Учениця 6.    За те, що наші пустощі терпіли

І незнання, і небажання, й біль,

За те, що надто рано посивіли,

Учителю мій добрий, мудрий мій!

Переделка к Дню Учителя "От улыбки лучше стал урок"

От улыбки лучше стал урок.

От улыбки в школе ладится работа.

Улыбнись, ведь ты же педагог.

Улыбнись, когда кричать тебе охота.

Припев:

И тогда наверняка воспитать ученика

Сможешь ты, не совершив уже ошибки,

С голубого ручейка начинается река,

Воспитанье начинается с улыбки.

Никогда, дружок, не забывай.

Чтоб улыбка украшала чье-то детство,

В воспитанье чаще применяй.

Это главное техническое средство.

Припев

 

Учень.    перш, ніж продовжити наше свято, ми завітаємо на урок історії

 

                                Сценка «Урок історії»

(учні сидять за партами, в клас заходить учителька)

Учителька          Добрий день!   Так, клас до уроку готовий?

У нас відповідати  буде Іваненко.

Іваненко  .  Я?

Учителька.        Іваненко, розкажи ти нам про Першу Світову Війну.

Іваненко.       Про війну? Ну, почалась війна давно

Учителька.      Ну, як давно?

Іваненко.      Ну, взагалі то, дуже давно.

Учителька.        А ти згадай,згадай . Ну згадуй!

Іваненко.   Ну там якиїсь фараон,

По-моему, Наполеон,

Хотів весь світ завоювати

і почав військо все збирати

Учителька.     А ти не перепутав час?

Іваненко .   Ні, я ж нормальний чоловік

і ви нас цього научили

і  на уроці говорили

і ось, зібрався він в похід

УчителькаЯ розповідала вам таке?

Ой добре, продовжуй уже.

Іваненко.   І  ось, зібрався він в похід

Учителька.   Хто ?

Іваненко.   Чингисхан.

Учителька.     А  як же все-таки війна

Іваненко.   Яка іще війна?

Учителька.   Та , Перша  Світова!

Іваненко.    Я також так вважаю,

Що війна ,звичайно ,Світова

І Гітлер по заслузі отримав

На нього світ, раптово наступив

Но ми пропустили всі деталі

Як  в Греції раби повстали

Як  Жана Дарк, безстрашно в бій

Всіх повела їх за собою

Щоб світ великий завоювати

Учителька.    Не продовжай ,будь - ласка, я ставлю 10! Урок закінчено.

Учень 6.    Образ учителя ми показали

На святі чудовому всі побували

Ми жартували, та все без докори

І не судіть за це Ви нас суворо.

Діти співають на мотив пісні з репертуару Софії Ротару «Одна калина»

Сумно, сумно, як згадаю,

Шо нічо не знаю.

Горечко моє!

Марно Бога не благаю,

Але пам'ятаю,

Шо у мене є:

Приспів:

Одна шпаргалка під столом,

Одна надія на облом,

Один підручник - в мене іншого нема!

Одна оцінка на журнал,

Одне фойє, один спортзал,

Один завгосп, директор, завуч і одна

Найкраща школа на землі,

Найкращі друзі - вчителі,

Найкращі в світі, найдобріші вчителі!

 

Учень .   Вже літо бабине засріблилося в скронях,

Та спомин ніжно світиться в очах.

Ти все життя ніс серце на долонях,

Щоб дітям ним освітлювати шлях.

Щоб діти правду знали достеменно

І небеса їм усміхались голубі.

Вклоняємось, учителю, доземно,

Спасибі, рідний вчителю, тобі!

Учень.     Іде по сонячних світах

Через країну знань мій вчитель,

Із покоління в покоління

Дитячих душ хранитель.

Зоря любові і добра,

Що має ймення – вчитель.

 

  Учень  Цей день поправу

 Вчителям належить!

 І він осяяний мільйонами зірок!

 Хай вашу посмішку

 Нічого не бентежить.

 І пам’ятайте золотий урок.

Учень .  В день великого, світлого свята,

 Коли все навкруги розцвіло,

 Ми Вас просимо не сумувати,

 Ви не згадуйте те, що було.

 Інколи Вам було дуже прикро,

 Що не хочемо слухати Вас,

 Що із нас хтось не вирішив приклад,

 Що повствав проти Вас увесь клас.

 Ви в щоденники всім нам писали

 Викликали на збори батьків.

 Одним словом, - в руках всіх тримали,

 За що ми дуже вдячні усі!

(Знову лунає тиха музика. На її фоні звучать слова).

Учень 6. Дорогі вчителі! Ми щиро вітаємо вас із професійним святом!

Учениця 1. Бажаємо вам здоров'я міцного, щастя п'янкого!

Учениця 2. Учнів вдячних, батьків обачних!

Учень 1. Чистих ранків, сонячних світанків!

Учень 2. Променів сонця у кожне віконце!

Учениця 3. Ніжної ласки, душевної казки!

Учениця 4. Грошей без ліку, довгого віку!

Учень 3. Бувайте веселі, бувайте здорові!

Учень 4. В багатій оселі, взаємній любові!

 

Всі разом. Купайтеся в усмішках, жартах, цілунках, І щедрої долі дзвінких подарунках!

Учениця 4: Любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

Учениця 5: Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.

Учень 4: Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!

Учениця 4: Недовченими і заученими!

Учень 5: Веселими і засмученими!

Учениця 5: Окриленими і замученими!

Учень 6: Ледачкуватими і непередбачуваними!

Учениця 6: Непрощеними і пробаченими!

Учениця 2:Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!

Усі разом: Ми вас любимо!

 

Діти співають на мотив пісні з репертуару Алли Пугачової «Куда уходит детство...»

Пройде шкільне дитинство,

Спливе немало літ,

Та в пам'яті барвистий

Залишить школа слід.

 

Колись ми станем інші,

Та не забудем, ні,

Про клопоти колишні,

Про радощі шкільні!

Приспів:

І розквітне свято

Серед буднів гомінких!

Друзів є ж багато дорогих!

Серця не остудим!

 

І дорослі, і малі, -

Ми вас дуже любим, вчителі!

Дзвенить дзвоник, звучить фонограмма з записом шуму дітей на перерві.

1 школяр (вибігає).

Ого, народу як багато!

Ну-мо, друзі! Всі до нас!

(Вибігають діти із квітами у руках)

Шановних вчителів вітати

Саме настає нам час!

 

  1.  Кожна дитина нашій землі, var container = document.getElementById('nativeroll_video_cont'); if (container) { var parent = container.parentElement; if (parent) { const wrapper = document.createElement('div'); wrapper.classList.add('js-teasers-wrapper'); parent.insertBefore(wrapper, container.nextSibling); } }


Безкоштовний хостинг uCoz
Copyright MyCorp © 2025