Музичний урок

І  В нашім класі це було...

Продзвенів дзвінок, розпочався урок алгебри.

Ви зайшли в наш  клас

І сказали нам:

 

Вчитель. Добрий день!

                 Скільки дівчат є тут?

І. Раз, два, три!

ВЧ. Скільки хлопців тут?

І.one. two.three?

ВЧ. Хто відсутній в нас?

І. Раз, два, три!

ВЧ. Ой чому, ой чому, ой чому

        Вчора ти не був у школі?

Учень. На недельку до второго

             Я уехал в Комарово.

              Заболела бабушка, вот беда!

              А куда без бабушки-никуда!

ВЧ. Ой із чого, ой із чого, ой із чого

       Складена теорема?

І. З формулювання, малюнка, спілкування

        Складена теорема!

ІІ. Нащо, нащо нам теорема?

     Для чого вчить її мені?

ВЧ, Щоб водити кораблі,

       В небо полетіти,

       Як багато треба знати,

        Як багато вміти.

       Треба знати, шанувати

        Ікси,ігреки, квадрати-

        Одне слово, одне слово-

         Математику вивчати.

Нуль серед чисел –не король,

Одначе знає свою роль.

Навіть мільйони-королі

Йдуть старцювати без нулів.

А зараз слухайте про те,

Який в нуля авторитет.

ІІ.Колись було та вже пройшло:

Нуль не вважали за число.

Сміялись з нього, ображали

І, як не дивно,зневажали.

Нумо, спробуйте відняти

До числа той нуль додати!

Зробили? Щоб там не було,

Те саме матимем число.

(показує плакат:  а+о=а,

                               а-о=а)

Якщо нуль множником стає,

То все поставить на своє.

Як не мудруй, як не крути,

В добутку нуль одержиш ти.                  а * о = о,  а*в*о=о

На нуль ділити вам охота?

Боюсь, наб’єте стільки гуль!

Даремна , друзі, та робота!

Ніщо не ділиться на нуль!

Причина? Можу пояснити,

У чому справа, в чому суть:

Немає сенсу щось ділити

На те, чого не може буть!

( Одна учениця позіхає. Вчитель реагує на це і проводить фізкультхвилинку).

ВЧ. Для бадьорості і сили

Я вас встати запросила,

Зробити ряд фізичних вправ,

Щоб лінь і сон тікав.

Щоб у всіх красунь-дівчат

Багряніли щічки вряд.

І щоб хлопці-козаки

Піднімали залюбки

Гирі, штанги і дівчат

На руках, як ластів’ят.

Бо старий і молодий,

Навіть, зовсім ще малий

Знає, що здоров’я-сила,

Лінь, неробство-це могила.

(Учні співають):

Вдих глибокий-руки ширше,

Не спіткнись-но: три, чотири.

Бодрість духу, грація і пластика.

Загальноукріпляюча, зранку звеселяюча-

Ти живий, поки жива гімнастика! (2 р.)

 

 

І. Викликає вчитель Люду,

Слабшу серед дітвори,

І питає:

ВЧ. Скільки буде

Десять поділить на три?

І. Розв’язать вона не може,

Звісно, знітилась, мовчить...

ВЧ. Так не гоже,

Прості дроби треба вчить.

Хай картоплі є десяток-

Розділи на  трьох дівчаток-

То по скільки припаде?

ІІ.Зайвий клопіт!

І нащо мені те знать?

Я зварю їм ту картоплю,

Потовчу-і хай їдять...

 

Хоч сідай та гірко плач-

Не люблю отих задач!

Через них-одні невдачі.

Ох! Замучили задачі!

Чи підручники погані,

Чи така я безталанна? Та усіх я обдурю-

В книжці відповідь знайду.

Врятуйте, врятуйте, врятуйте

Від двійки мене!

І.  Думай, думай, думай, думай...

ІІ.  Ой не можу я придумать...

ВЧ. Що з тобою сталось вмить,

Перестала ти учить?

ІІ. Цвіте терен, цвіте терен,

Та й цвіт опадає.

Хто в любові не знається

Той горя не знає...(2р.)

 

ВЧ. Ах-ах-ах, і двійку в журнал тобі ставлю!

ІІ. АХ-ах-ах, і двійка в щоденник летить!

Буду я учить урок завжди,

Життя своє навчанню присвячу,на землі ніколи і ніхто

Не учив, як я учу.

(Лунає дзвінок)

ВЧ. Закінчуєм, закінчуєм, закінчуєм урок.

Покликав на перерву малиновий дзвінок.

Проща-проща, прощаємось

До завтрашнього дня.

Бажаю я вам успіхів

Не гайте час дарма. ( Вчитель виходить)

І. Кінчився, кінчився, кінчився,

На щастя наш урок!

ІІ. Гей чули, чули, чули,

Гей чули, чули ви,

Сьогодні в нас в їдальні

Із сиром пироги!

ІІІ. Чи з сиром, чи без сиру,

Чи з білої муки,

Чи теплі, чи холодні,

Аби лиш пироги!(учні вибігають)



Безкоштовний хостинг uCoz
Copyright MyCorp © 2025