Музичний урок
І В нашім класі це було...
Продзвенів дзвінок, розпочався урок алгебри.
Ви зайшли в наш клас
І сказали нам:
Вчитель. Добрий день!
Скільки дівчат є тут?
І. Раз, два, три!
ВЧ. Скільки хлопців тут?
І.one. two.three?
ВЧ. Хто відсутній в нас?
І. Раз, два, три!
ВЧ. Ой чому, ой чому, ой чому
Вчора ти не був у школі?
Учень. На недельку до второго
Я уехал в Комарово.
Заболела бабушка, вот беда!
А куда без бабушки-никуда!
ВЧ. Ой із чого, ой із чого, ой із чого
Складена теорема?
І. З формулювання, малюнка, спілкування
Складена теорема!
ІІ. Нащо, нащо нам теорема?
Для чого вчить її мені?
ВЧ, Щоб водити кораблі,
В небо полетіти,
Як багато треба знати,
Як багато вміти.
Треба знати, шанувати
Ікси,ігреки, квадрати-
Одне слово, одне слово-
Математику вивчати.
Нуль серед чисел –не король,
Одначе знає свою роль.
Навіть мільйони-королі
Йдуть старцювати без нулів.
А зараз слухайте про те,
Який в нуля авторитет.
ІІ.Колись було та вже пройшло:
Нуль не вважали за число.
Сміялись з нього, ображали
І, як не дивно,зневажали.
Нумо, спробуйте відняти
До числа той нуль додати!
Зробили? Щоб там не було,
Те саме матимем число.
(показує плакат: а+о=а,
а-о=а)
Якщо нуль множником стає,
То все поставить на своє.
Як не мудруй, як не крути,
В добутку нуль одержиш ти. а * о = о, а*в*о=о
На нуль ділити вам охота?
Боюсь, наб’єте стільки гуль!
Даремна , друзі, та робота!
Ніщо не ділиться на нуль!
Причина? Можу пояснити,
У чому справа, в чому суть:
Немає сенсу щось ділити
На те, чого не може буть!
( Одна учениця позіхає. Вчитель реагує на це і проводить фізкультхвилинку).
ВЧ. Для бадьорості і сили
Я вас встати запросила,
Зробити ряд фізичних вправ,
Щоб лінь і сон тікав.
Щоб у всіх красунь-дівчат
Багряніли щічки вряд.
І щоб хлопці-козаки
Піднімали залюбки
Гирі, штанги і дівчат
На руках, як ластів’ят.
Бо старий і молодий,
Навіть, зовсім ще малий
Знає, що здоров’я-сила,
Лінь, неробство-це могила.
(Учні співають):
Вдих глибокий-руки ширше,
Не спіткнись-но: три, чотири.
Бодрість духу, грація і пластика.
Загальноукріпляюча, зранку звеселяюча-
Ти живий, поки жива гімнастика! (2 р.)
І. Викликає вчитель Люду,
Слабшу серед дітвори,
І питає:
ВЧ. Скільки буде
Десять поділить на три?
І. Розв’язать вона не може,
Звісно, знітилась, мовчить...
ВЧ. Так не гоже,
Прості дроби треба вчить.
Хай картоплі є десяток-
Розділи на трьох дівчаток-
То по скільки припаде?
ІІ.Зайвий клопіт!
І нащо мені те знать?
Я зварю їм ту картоплю,
Потовчу-і хай їдять...
Хоч сідай та гірко плач-
Не люблю отих задач!
Через них-одні невдачі.
Ох! Замучили задачі!
Чи підручники погані,
Чи така я безталанна? Та усіх я обдурю-
В книжці відповідь знайду.
Врятуйте, врятуйте, врятуйте
Від двійки мене!
І. Думай, думай, думай, думай...
ІІ. Ой не можу я придумать...
ВЧ. Що з тобою сталось вмить,
Перестала ти учить?
ІІ. Цвіте терен, цвіте терен,
Та й цвіт опадає.
Хто в любові не знається
Той горя не знає...(2р.)
ВЧ. Ах-ах-ах, і двійку в журнал тобі ставлю!
ІІ. АХ-ах-ах, і двійка в щоденник летить!
Буду я учить урок завжди,
Життя своє навчанню присвячу,на землі ніколи і ніхто
Не учив, як я учу.
(Лунає дзвінок)
ВЧ. Закінчуєм, закінчуєм, закінчуєм урок.
Покликав на перерву малиновий дзвінок.
Проща-проща, прощаємось
До завтрашнього дня.
Бажаю я вам успіхів
Не гайте час дарма. ( Вчитель виходить)
І. Кінчився, кінчився, кінчився,
На щастя наш урок!
ІІ. Гей чули, чули, чули,
Гей чули, чули ви,
Сьогодні в нас в їдальні
Із сиром пироги!
ІІІ. Чи з сиром, чи без сиру,
Чи з білої муки,
Чи теплі, чи холодні,
Аби лиш пироги!(учні вибігають)